Afdelingen van Sandd

Twee keer per week gaan zo’n 15.500 postbezorgers in ons netwerk voor Sandd op pad. Maar ook op het hoofdkantoor en op de vestigingen wordt hard gewerkt om de ambities van Sandd waar te maken. Medewerkers vanuit verschillende vakgebieden dragen allemaal bij aan ons succes. Waar een wil is, is Sandd...

Bezorging

Vanaf het hoofdkantoor, de vele vestigingen door heel Nederland en met diverse franchisenemers wordt keer op keer hard gewerkt om de post op het juiste moment op het juiste adres te bezorgen. Van de werving van postbezorgers vanaf de vestiging, het begeleiden van de bezorgprocessen op het hoofdkantoor, tot en met het daadwerkelijk bezorgen van de post door de postbezorger: het gebeurt onder de vlag van Bezorging. Door de grote diversiteit aan functies, in bijvoorbeeld werklocaties en in de te werken uren, is er bij Bezorging ongetwijfeld een vacature voor jou! Bezorg jezelf hier een nieuwe baan!

Business Support

Business Support bestaat uit drie afdelingen die de operatie (logistiek en bezorging) ondersteunen en helpen verbeteren: Business Improvement, Werving & Behoud en Franchise. We inventariseren de behoefte aan rapportages, ondersteunen bij verbeterprocessen, leggen deze vast en stimuleren een continue verbetercyclus ten behoeve van de kwaliteit van het primaire proces. Daarnaast is de afdeling verantwoordelijk voor het jaarplan van de operatie, de franchisenemers en het werven en behouden van bezorgers.

Facilitair Bedrijf

Bij Sandd vinden we een prettige werkomgeving erg belangrijk. Een schoon kantoor, voldoende printpapier en een BHV’er op de vestiging dragen hier bijvoorbeeld aan bij. Maar ook nieuwe panden, verhuizingen, Sandd bussen, werkende koffieapparaten en een bemande receptie behoren daartoe. Zaken die door bijvoorbeeld de Coördinator Huisvesting of de Medewerker Facilities geregeld worden. Ben jij ook dienstverlenend ingesteld en heb jij een kritische kijk op inkoop, huisvesting en facilities? Kijk hier of wij nu op zoek naar je zijn!

Finance

Wie houdt er zicht op dat de financiële zaken op orde zijn? Deze taak is aan onze afdeling Finance toevertrouwd. De collega’s van Debiteuren, Crediteuren en Grootboek zorgen ervoor dat binnen gestelde termijn betaald wordt en dat financiële boekingen tijdig en juist worden gedaan. De Controllers zorgen voor verbinding tussen de business en de financiële doelstellingen en zijn de bewakers van het budget. Maak de balans voor jezelf op en kies hier voor een nieuwe stap in je loopbaan!

Human Resources

In de sterk groeiende organisatie wordt hard gewerkt aan de professionalisering van de afdeling Human Resources. Bij het gedreven team van HR professionals, staan onderwerpen als advies, opleiding & ontwikkeling, recruitment, arbo & verzuim elke dag centraal. Heb jij een passie voor medewerker én organisatie? Kom dan het HR team versterken!

ICT

Sandd groeit en verandert snel. En ICT verandert mee! Niet alleen om medewerkers te ondersteunen, maar ook omdat klanten steeds meer zaken digitaal regelen. Onder de noemer van ICT zijn 4 teams actief. Het team van Servicedeskmedewerkers, Systeembeheerders, Applicatiebeheerders en Functioneel beheerders zet zich continu in om alle (web)applicaties voor iedereen 24/7 beschikbaar te stellen. We hebben specialisten die zich bezighouden met programma-, project-, test- en procesmanagement, specialisten op het gebied van strategie, beleid en architectuur en een team voor Business Intelligence en innovatie. Pas jij als initiatiefrijke ICT’er op deze groeiende afdeling?

Logistics Development and Improvement

Hoe komt een bezorgwijk tot stand? Wat is de beste transportroute? Dit zijn typisch vragen die bij de afdeling Logistics Development & Improvement horen. Hier wordt structuur gecreëerd tussen het logistieke netwerk en het bezorgingsnetwerk. Elke keer een uitdaging, bijvoorbeeld door vestigingen die verhuizen en het steeds verder uitbreidende netwerk van Sandd. Houd je van logistiek en een uitdaging? Die vind je hier!

Logistiek

Op de afdeling Logistiek weten ze alles van sorteren en transport. In 2014 komen naar verwachting 750 miljoen poststukken in de sorteerhal in Apeldoorn, waar ze verdeeld worden over 33 depots in Nederland. Al deze poststukken gaan eerst door de handen van sorteerders, waarna de chauffeur de poststukken aflevert bij de postbezorger. Vanaf het hoofdkantoor wordt veel ondersteuning geboden aan de depots en hier is ook de centrale planning gevestigd. Van werken als chauffeur tot het begeleiden van de logistieke processen, we hebben hier de functie waar jouw logistieke hart sneller van gaat kloppen.

Marketing en Communicatie

Je ziet Sandd steeds vaker en je hoort steeds meer over ons. Hoe dat komt? Door onze afdeling Marketing en Communicatie! Zij werken stevig aan het merk Sandd. Door onder meer hun online acties en creatieve campagnes is Sandd niet meer weg te denken uit het straatbeeld. Ben jij die creatieve geest met originele ideeën? Kom er hier uitvoering aan geven!

Daarnaast heeft de afdeling Marketing elk jaar twee stageplaatsen voor HBO studenten Commerciële Economie. In de periode september - februari voor een derdejaars stage en van januari - mei voor een vierdejaars stage. Geïnteresseerd? Laat het ons weten via recruitment@sandd.nl!

Sales

Zonder klanten is er geen post. De 45 man sterke Sales afdeling zet zich in om onze klanten te behouden, waar mogelijk verder te helpen en nieuwe klanten kennis te laten maken met Sandd. Van de Account Managers in de buitendienst tot het in behandeling nemen van orders op de afdeling Orderbegeleiding: iedereen draagt bij aan het waarmaken van de ambities van Sandd én het tevreden houden van de klanten. Is acquisitie plegen voor jou een uitdaging of relatiebeheer jouw tweede natuur? Welkom bij Sales!